Relax!

10 oktober 2016 - Siem Reap, Cambodja

Gisteren hadden we een heerlijke relax dag nadat we de groep om half 9 naar NL hadden gezwaaid. We hadden ons voorgenomen om lekker aan het zwembad te liggen. Helaas had het regenseizoen andere plannen en werden we verrast door een tropische bui. Je zou denken dat is maar een uurtje maar dat duurde bij ons ongeveer heel de dag. Als het in totaal 4 uur droog is geweest was het veel. De straten stonden hierdoor weer blank.

Aan het eind van de ochtend waren er nog een paar uurtjes zon en die hebben we als nog aan het zwembad doorgebracht. Toen we wilde gaan lunchen bij het zwembad werden we opnieuw verrast door een bui. De middag zijn we doorgekomen met Netflix, boekjes lezen en foto's sorteren.

Avonds moesten we ons toch richting de Pubstreet wagen door de harde regenbuien heen om wat te gaan eten. In de altijd zo drukke straat was het nu behoorlijk stil. Ook waren veel kraampjes dicht, maar we hebben als nog onze slag geslagen.

Terug in het hotel hadden we een wake up call voor 06.30 voor vandaag geregeld en een ontbijt, want vandaag mogen we 3 keer vliegen. Tijd om de koffer dus weer te herinrichten....